Kategorie
Kontakt
F.H.U. Annapol Mariusz Kamiński

ul. Jagiellońska 15

41-902 Bytom

tel.: +48 323881222, +48 323881228

e-mail: handlowy@annapol.pl
Informacja

Zapraszamy na zakupy, od cen widocznych na stronie możliwe rabaty prosimy o kontakt z działem sprzedaży tel. +48 323881222 lub handlowy@annapol.pl Po dokonaniu rejestracji na stronie www.annapol.com i otrzymaniu dokumentów firmowych zostaniecie Państwo przydzieleni do odpowiedniej grupy cenowej. Realizacja zamówień max do 7 dni roboczych. Informujemy, że w naszej firmie brak jest możliwości zwrotu towaru. Zapraszamy do naszych pięciu niezależnych hurtowni B2B www.annapol.com www.annapol.pl www.annapol.eu www.zabawkizdalniesterowane.pl

Gra biały zamek: matcha (pl)
Kategoria: Pozostałe » Pozostałe
Cena za sztukę: cena po zalogowaniu
Waga: 0 kg
Jednostka miary: szt.
Sprzedaż na opakowania: tak
Minimalne zamówienie: 1 szt. (1 op.)

Opis produktu:

Gra Biały Zamek: Matcha (PL)

Gejsze, herbata i zielone kości

Dodatek Matcha rozbudowuje Biały Zamek o nowe miejsce: herbaciarnię. To dodatkowa arena dworskich intryg w walce o łaskę daimio. Harbaciarnia z nowym mostkiem i kośćmi, miejscem na Gejsze (nowy rodzaj pionka), planszami graczy i sposobami na wykorzystanie każdego z raptem kilku ruchów w grze, jest integralną częścią precyzyjnego mechanizmu gry. Odkryj, jak rozbudowano planszowe haiku!
 
O Białym Zamku
Biały Zamek to planszowa gra euro z niespotykaną kondensacją rozgrywki. Wysyłaj swoich robotników na dwór Himeji, rozmieszczaj kości do wykonania akcji i zbuduj swoją paletę możliwości tak, by każdy ruch pociągał za sobą łańcuch efektów. Przed tobą ograniczona liczba tur - zrób wszystko, by wycisnąć z nich zwycięstwo!

Gejsze
Wykorzystaj nowy rodzaj pionków, Gejsze, w nowej sekcji pałacu - Ogrodzie Herbacianym. Pozyskasz tu zasoby i akcje, a na koniec gry także punkty w zależności od miejsca, do którego dotarły twoje Gejsze.

Herbaciarnia
Poprowadź Gejsze ścieżką do Herbaciarni lub Punktu Widokowego na Staw, aby podziwiały Lilie Wodne. Na ich drodze wykorzystasz nowy zasób - Miotełkę służącą do przygotowania zielonej herbaty.

Most
Używaj zielonych kości do aktywacji zielonej linii na nowej planszy twojej Posiadłości, a także na polach akcji poza murami Pałacu. Przy zielonym moście znajduje się Punkt Widokowy na Staw dla Gejsz.

Więcej tur
W rozgrywkach z dodatkiem gracze wykonują nie 9, a 12 ruchów w grze. To więcej dróg do zwycięstwa, ale wciąż ten sam, legendarny już syndrom krótkiej kołderki!

Intuicyjne połączenie
Jak użyć dodatku? Po prostu wtasuj wszystkie karty z dodatku do odpowiednich talii, wymień plansze gracza na nowe, dodaj przedłużenie planszy głównej i zielony most i graj!

Integralna część rozgrywki
Mechaniki dodatku wplecione zostały w konstrukcję gry podstawowej, tak by poszerzyć paletę możliwości i wyborów, zachowując zwarty charakter tytułu.