Kategorie
Kontakt
F.H.U. Annapol Mariusz Kamiński

ul. Jagiellońska 15

41-902 Bytom

tel.: +48 323881222, +48 323881228

e-mail: handlowy@annapol.pl
Informacja

Zapraszamy na zakupy, od cen widocznych na stronie możliwe rabaty prosimy o kontakt z działem sprzedaży tel. +48 323881222 lub handlowy@annapol.pl Po dokonaniu rejestracji na stronie www.annapol.com i otrzymaniu dokumentów firmowych zostaniecie Państwo przydzieleni do odpowiedniej grupy cenowej. Realizacja zamówień max do 7 dni roboczych. Informujemy, że w naszej firmie brak jest możliwości zwrotu towaru. Zapraszamy do naszych pięciu niezależnych hurtowni B2B www.annapol.com www.annapol.pl www.annapol.eu www.zabawkizdalniesterowane.pl

Gra skok po marchewkę
Kategoria: Pozostałe » Pozostałe
Cena za sztukę: cena po zalogowaniu
Waga: 0 kg
Jednostka miary: szt.
Sprzedaż na opakowania: tak
Minimalne zamówienie: 1 szt. (1 op.)

Opis produktu:

Skok po marchewkę

Hop czy stop?
Ty i Twoi króliczy przyjaciele urządzacie wielką ucztę dla wszystkich leśnych stworzeń, ale wciąż potrzebujecie kilku niezbędnych składników, by przyrządzić uroczystą potrawkę. Na szczęście nieopodal znajduje się rozległy ogród pełen soczystych warzyw. Gdyby tylko płot nie był taki wysoki... 

Skok po marchewkę to prosta i przyjemna gra karciana, w której staramy się schrupać jak najwięcej warzyw danego typu. Czy odważysz się przeskoczyć przez płot, żeby zdobyć przekąskę, a może wolisz poczekać na wsparcie? Nie zwlekaj zbyt długo, bo inne króliki też szukają smakołyków, a rolnik zaraz wróci do domu! 

Na czym to polega? 
W swojej turze gracz wykonuje kolejno dwie czynności: 

  • Odsłania wierzchnią kartę ze stosu dobierania i umieszcza ją pod pasującym płotem.
  • Rzuca kośćmi i próbuje wykonać skok albo dobiera dodatkową kość.

Jeśli zdecydujemy się wykonać skok, musimy wskazać płot, który próbujemy przeskoczyć. Następnie rzucamy posiadanymi kośćmi królików - jeśli wynik przynajmniej na jednej z nich jest wyższy bądź równy wartości wybranego płotu, nasz skok kończy się sukcesem i zdobywamy wszystkie znajdujące się pod płotem karty. 

Na samym początku gry każdy z uczestników dysponuje jedną kością królika w swoim kolorze. Rezygnując ze skoku w danej turze możemy zdobyć dodatkowe, neutralne kości, które oddamy do wspólnej puli po najbliższym udanym skoku.

Koniec gry aktywuje się w momencie, gdy ktoś odkryje ze stosu kartę rolnika Zielińskiego. Kolejne karty nie pojawiają się, natomiast uczestnicy przeprowadzają skoki tak długo, aż wszystkie warzywa znajdujące się pod płotami zostaną zebrane. 

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • Skok czy stop? Rozgrywka opiera się na prostym mechanizmie podejmowania dobrze skalkulowanego ryzyka. Lepiej zaczekać jeszcze chwilę i zwiększyć swoje szanse ryzykując jednocześnie, że przeciwnicy zgarną nam warzywa sprzed nosa? A jeśli już chcemy skakać, to który płot wybrać? 
  • Zasady Skoku po marchewkę są niezwykle proste, do zabawy wystarczy niewielki stolik, a elementy są zapakowane w poręczne pudełko, dzięki czemu możemy zabrać grę gdziekolwiek nam się zamarzy i łatwo zaprosimy do zabawy nowe osoby.
  • Podczas punktowania ważne jest nie tylko, ile kart danego typu zdobyliśmy, ale też to, czy mamy ich najwięcej spośród wszystkich graczy. Dzięki temu gra zyskuje dodatkowy element strategiczny, a wybór odpowiedniego płotu ma jeszcze większe znaczenie!