Kategorie
Kontakt
F.H.U. Annapol Mariusz Kamiński

ul. Jagiellońska 15

41-902 Bytom

tel.: +48 323881222, +48 323881228

e-mail: handlowy@annapol.pl
Informacja

Zapraszamy na zakupy, od cen widocznych na stronie możliwe rabaty prosimy o kontakt z działem sprzedaży tel. +48 323881222 lub handlowy@annapol.pl Po dokonaniu rejestracji na stronie www.annapol.com i otrzymaniu dokumentów firmowych zostaniecie Państwo przydzieleni do odpowiedniej grupy cenowej. Realizacja zamówień max do 7 dni roboczych. Informujemy, że w naszej firmie brak jest możliwości zwrotu towaru. Zapraszamy do naszych pięciu niezależnych hurtowni B2B www.annapol.com www.annapol.pl www.annapol.eu www.zabawkizdalniesterowane.pl

Gra robinson crusoe: opowieści niesamowite - rozszerzenie do gry
Kategoria: Pozostałe » Pozostałe
Gra robinson crusoe: opowieści niesamowite - rozszerzenie do gry Gra robinson crusoe: opowieści niesamowite - rozszerzenie do gry Gra robinson crusoe: opowieści niesamowite - rozszerzenie do gry Gra robinson crusoe: opowieści niesamowite - rozszerzenie do gry
Cena za sztukę: cena po zalogowaniu
Waga: 0 kg
Jednostka miary: szt.
Sprzedaż na opakowania: tak
Minimalne zamówienie: 1 szt. (1 op.)

Opis produktu:

Robinson Crusoe: Opowieści Niesamowite - rozszerzenie do gry

Robinson Crusoe: Opowieści Niesamowite to drugi dodatek do surwiwalowego klasyka, gry Robinson Crusoe: Przygody na bezludnej wyspie. Rozszerzenie zawiera zarówno unikatowy tryb gry, jak i komponenty, które wzbogacą twoje rozgrywki w grę podstawową.
Ruszaj na wyprawę - czekają cię na niej przygody spoza tego świata! Rozegraj dwa nowe scenariusze, które stanowią wyzwanie nawet dla doświadczonych graczy!
Graj w zupełnie nowym Trybie Grozy, który odmienia oblicze Robinsona Crusoe.
JESTEŚ NA TO GOTOWY?

Zaginione miasto Z (5-częściowa kampania):
Pułkownik Fawcett zaginął! Wyruszył w nieznane w poszukiwaniu Zaginionego Miasta Z i słuch po nim zaginął. Jesteś tu, by rozwiązać tę zagadkę. Czy pułkownik żyje? Czy miasto z legend istnieje? Co kryje pradawna puszcza?

Polowanie na skazańców (12. scenariusz)

Twój statek zatonął, lecz ty ocalałeś, wyrzucony na brzeg... wraz z gromadą więźniów, których eskortowałeś. Teraz musisz ich wytropić, jednego po drugim.

W trzewikach bestii (13. scenariusz)

Kultyści przygotowują się do przebudzenia mitycznych istot zdolnych zatrząść posadami cywilizowanego świata! Musisz ich powstrzymać! Uzbrój się i bądź gotów pokonać wroga na jego terenie